Alweer een maand - Reisverslag uit Sant Cebrià de Vallalta, Spanje van Lotte Fonk - WaarBenJij.nu Alweer een maand - Reisverslag uit Sant Cebrià de Vallalta, Spanje van Lotte Fonk - WaarBenJij.nu

Alweer een maand

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

26 Oktober 2014 | Spanje, Sant Cebrià de Vallalta

Hier zit ik weer, op hetzelfde plekje, met het prachtige uitzicht op zee! Alleen nu een maand later en met ietsjes koudere temperaturen..

Een maand later alweer, jeetje wat gaat de tijd voor mijn gevoel hard zeg. Het is hier ook nog steeds erg leuk, dagen zijn op zich allemaal vrij hetzelfde, omdat ik doordeweeks gewoon mijn dagen in het teken heb staan van Lola en vanaf 15.00 mijn eigen ding kan doen, dus dit bestaat dan vaak uit hardlopen, of meegaan met Lola en een van die mannen naar een stadje, om vervolgens de andere man op te halen, koffie te drinken ergens, boodschappen te doen en dan rond 19.30 thuis te komen en beginnen met eten maken! Dan is de dag al vrij snel voorbij! De weekenden bestaan hier vooral uit relaxen, vrienden bezoeken, of ergens heen gaan om lekker een rondje te lopen. Vorige week zaterdag ben ik bijvoorbeeld in Blanes beland en kwam meteen terecht in een achtervolging van een zakkenroller, die werd goed hardhandig gearresteerd! Vorige week zondag hadden we visite hier, maar ik was hier niet bij, omdat ik met m'n vriendin Miriam had afgesproken in Barcelona, dus dat was echt heel leuk, om lekker even met een vriendin door de stad te lopen, lekker op terrasjes wat drinken enzo, gewoon lekker meidenmiddag!

Dit weekend was dan weer een vrij rustig weekend, lekker een beetje thuis, boodschappen doen, huis schoonmaken etc etc. Volgend weekend wordt een wat drukker weekend, met vrienden bezoeken en etentjes en volgens mij een bezoek aan NEMO van Barcelona. Zaterdag wordt het meest erg ben ik bang, want dan hebben we horrorfilm avond, en laat dat nou net het soort film zijn, waar ik niet altijd even blij mee ben... Drag me to hell is het geworden en de enige keer dat ik die had gezien, heb ik hem na tien minuten uitgezet, omdat ik het gewoon niet trok! God wat voel ik me een watje zeg, nu ik dit zo aan het typen ben...

Oh en nu bedenk ik me weer, dat ik nog een verslag zou doen over het feest in de eerste week, met thema leer! Dat was uiteindelijk erg gezellig, maar het thema leer was beetje overdreven, iedereen had uiteindelijk maar een leren armband om of leren schoenen aan of wat dan ook! Het was dus niet een over the top leather party, misschien dat ik daar ook wel blij mee ben;)

Maar goed, een maand voorbij dus alweer, wintertijd wat is ingegaan en temperaturen die hier ook beginnen te dalen! Aftellen naar kerst is begonnen, want dan kom ik lekker naar huis voor 3 weken! Kan niet wachten tot het zover is, wil toch iedereen namelijk echt heel graag weer zien! Maar eerst komt het weekend van m'n verjaardag, waarin mama, papa en m'n tante naar Madrid toe komen, dus een lekker weekendje Madrid voor de boeg! Ook erg veel zin in!

Ik hoor nu de mannen thuiskomen van een vriendenbezoekje, dus ik ga het voor vandaag weer afronden! Laat volgende week wel weten hoe ik door de horrorfilm avond heen ben gekomen, hoogstwaarschijnlijk met waanideeën over dingen die er niet zijn haha!

Tot volgende x!!

  • 26 Oktober 2014 - 19:48

    Danielle:

    Hai lotje,

    Goed om te horen dat je het naar je zin hebt. Barcelona blijft een heerlijke stad. Ben benieuwd of jij volgende maand in madrid het woord kan voeren in het Spaans. Heb er veel zin in. Ik kan me voorstellen dat je iedereen een beetje mist maar je weet hoe het is....als je iedereen weer hebt gezien wil je weer lekker terug naar Barca. We gaan eerst lekker genieten over 4 weekjes in Madris en dan nog maar een paar weekjes voor je weer even thuis bent. Ik spreek je snel schatje xxx love you

  • 26 Oktober 2014 - 22:43

    Frederique:

    Lot!!

    Leuk om te lezen allemaal!! Ben blij dat je het naar je zin hebt!! Hier alles nog steeds lekker hetzelfde! Dus je mist niets, altijd fijn om te horen denk ik als je zelf op avontuur bent! ;) Geniet er van! Succes deze week weer en ik zie je rond kerst vast wel!

    Xx!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sant Cebrià de Vallalta

Spanje!!!

Spanje voor een half jaar!!

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2015

Dat was mijn Spanje avontuur

26 Oktober 2014

Alweer een maand

04 Oktober 2014

De eerste week!
Lotte

Actief sinds 04 Okt. 2014
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 1867

Voorgaande reizen:

28 September 2014 - 28 Maart 2015

Spanje!!!

Landen bezocht: